Business & Café

7 dolog, ami jobbá teheti az üzletedet!

19 nov 2015

Milyen tulajdonságok különböztetnek meg két konkurens céget egymástól? Mi kell ahhoz, hogy az emberek a te szolgáltatásodat válasszák? Hogyan alakítsd át a taktikád és a hozzáállásodat úgy, hogy az ügyfeleid és munkatársaid is elismerjenek?

tumblr_nvxa0ri0jf1tvusloo1_1280.jpg

1. Fókuszálj a termékre!

Igen alapvető dolog, de fontos. Ha van egy jó terméked, amit szívből és őszintén mersz ajánlani, akkor hiteles leszel az ügyfelek szemében. Ez nélkülözhetetlen, hiszen ez az alapja az üzleted növekedésének, így lehetsz kiemelkedő a piacon.

2. Az ügyfél mindenek előtt

tumblr_m33qijca1f1qlujc9o1_540.jpg

A mai világban a rendkívül sok a választási lehetőség egy-egy termék vagy szolgáltatás iránt. A technika, az online felületek olyannyira nagy lehetőséget rejtenek magukban, hogy nehéz kitűnni a konkurensek közül. De mi az, ami a te ajánlatodat megkülönbözteti a tömegtől?

Minden szolgáltatásnak ugyanaz a célja. Eladni, értékesíteni, ajánlani. Mindegy hogyan nevezzük. 

A három fő kérdés: Miért? Hogyan? Mit? 

De vajon honnan tudják, hogy a Te szolgáltatásod a legmegfelelőbb számukra? A kommunikációból. Nézzünk csak egy példát.

Egy új laptopot szeretnél venni, az eladó azt mondja neked: „Mi gyártjuk ezt a laptopot, a világon a legmodernebb laptop, minden üzletember ezt használja. Akar egyet?”

Vagy pedig:

„Ez a laptop érintőképernyős, ezzel rendkívül könnyű lesz a munkavégzés, rengeteg applikáció és új program van rajta. Ez pont amilyen Önnek tetszik.”

Érezhető a különbség?  A lényeg, hogy ne a Te előnyeidet, hanem az ügyfél igényeit helyezd előtérbe.

3. Célok & Stratégia

Mi a céged üzleti célja? Jó, értem én, hogy nyereséget szeretnél, növekedést évről-évre, de mekkorát? Tervezd meg és írd le magadnak, hogy tudd, hogy reggelente miért kelsz fel, mi hajt téged.

Jutalmazd meg a csapatodat, a munkatársaidat, ha elértétek az adott teljesítményt. Hisz nélkülük nem ment volna.

4. Képezd magadat és a munkatársaidat!

tumblr_nvx9c3ineq1rtu7hvo1_540.jpg

Szíved szerint Te végeznéd a saját cégedben az összes feladatot, mert tudod, hogy úgy biztosan minden pontosan, a legmegfelelőbb minőségben elkészül?

Duplikálódj! Képezd ki a munkatársaidat, hogy Ők is mindent ugyanolyan jól tudjanak az üzlet fortélyairól. Nem tudsz mindenhol jelen lenni, de elég megnyugtató, ha egy hozzád hasonló tudású ember képviseli a céged.

5. Kísérd figyelemmel a szakmádat érintő eseményeket!

Amennyiben magadat is képzed, mindig tudni fogsz a szakmádat érintő aktualitásokról, így komoly előnyre tehetsz szert a konkurens cégekkel szemben, ennek köszönhetően az ügyfeleid is hitelesnek fognak tartani szakmailag.

6. Légy konzekvens!

tumblr_nwapl10tge1r3pv4qo1_500.jpg

Ne várj el olyat a munkatársaidtól, amit te sem úgy csinálsz. Például, ha minden megbeszélésre 10 perc késéssel érkezel, nem várhatod el, hogy mások betartsák azokat a szabályokat, amiket Te sem veszel tudomásul.

7. A munkán túl...

Szívvel-lélekkel végezd el a munkád, nem pedig a pénzt „kergetve”, hiszen a siker és a növekedés a munka eredménye lesz majd. Ha megfelelően bánsz az ügyfelekkel, igazán az Ő érdekeiket tartod szem előtt, akkor ők is szívesen fogják másoknak is ajánlani a cégedet.

Az emberek nem azt veszik meg, amit eladsz nekik, hanem azt az érzést, amit az nyújt, hogy az Övék lehet.


Kalydy Yvette

moremoremore.png

 

facebook_icon02.png Business & Café - Facebookon is. Köszönjük kedvelésed!

www.facebook.com/businessandcafe

Képforrások: Watchanish, linxspiration

süti beállítások módosítása