Business & Café

Az Egyesült Államok legsikeresebb bloggerei

02 nov 2016

Amerika: nagyobb, egységesebb piac, ahol sok ezer ember él profi blogolásból - nem is akárhogyan! Lássuk hogyan tudtak a legmagasabbra törni a bizniszblogok piacán! strategy-106-wiw-gary-vaynerchuk-pan_6965.jpg

1. Borászból lett blogger

Gary Vaynerchuck egy new yorki srác, aki borokról készít videóblogot. Mondhattuk volna néhány évvel ezelőtt a pályája kezdetén álló Gary Vee-re. A "srác" azonban mindenkinek megmutatta milyen lehetőségek is rejlenek a blogolásban, és az internettel elérhető sikerben.

A boros biznisz a vlognak (Wine Library TV) köszönhetően elég jól felfutott, amivel Gary meghússzorozta a családi üzlet bevételét, az egyébként is tekintélyes 3 millió dolláros bevételt 60 millió dollárra(!) növelve. Azóta saját médiaügynökséget alapított, és meglehetősen komoly személyes brandet épített fel. Szerepelt már a New York Timesban, a Forbesban, és sok más mellett a The Wall Street Journalban is.

2. Egy tőzsdecápa, aki bloggerként kezdte

Timothy Sykes a rokonaitól kapott Bar Mitzvah pénzével (12.000 dollár) vágott neki az amerikai tőzsdepiacok meghódításának, de mindemellett blogot is indított amiben leírta a kísérletének részleteit. Így lett a sikerének krónikája a blog, és egyben ismertségének forrása is.

A terv működött, a kis alaptőkéből hamar meglett az első millió dollár. Azóta pedig Tim Sykes csillaga továbbra is emelkedőben van. Elstartolt saját cége is, ahol a leendő dollármilliomos traderek sajátíthatják el a Sykes-féle módszer titkait - sajtómegjelenések szerint meg is teszik, nem kis eredménnyel!

3. Egy unatkozó ügyvéd blogot indít

Michael Arrington egy Kaliforniában élő ügyvéd, aki tech szektor óriásainak nyújt jogi szolgáltatásokat, egyszer csak ráébred, unja már az ügyvédi praxisát. Éppen ezért abba az irányba fordul, amit mindig is szenvedélyének tekintett a startupok világa! 

Elindítja a saját blogját TechCrunch néven, ami hamarosan az egyik legolvasottabb oldal lesz a témában. A dolog annyira bejön, hogy az AOL cég 30 millió dollárért kivásárolja hősünket, aki így megalapíthatja angyal befektető vállalkozását a CrunchFund-ot. Arringtont azóta is a kaliforniai startup világ nagyhalaként tartják számon. 

Kövess minket a közösségi médiában is!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

süti beállítások módosítása