Business & Café

Az értékesítés 3 alapszabálya – a bevétel az egekbe nő!

06 feb 2017

Eladni, eladni, eladni!! Ez lenne az értékesítés 3 alapszabálya? HAHA! Nézzük, mik a legfontosabb szempontok! 

023.png

Az üzleti életben töltött éveink alatt meg kellett tanulnunk, hogy vannak olyan állandó értékek, ami alapján el fogják dönteni, hogy a te vállalkozásod egy jó cég, vagy rossz cég. 3 dologra egészen biztosan szükséged lesz, amiket tudnod kell hosszútávon is fenntartani.

1. Őszinteség

Rejtőzködni teljesen felesleges, sőt inkább azt kellene mondanom, hogy egyenesen tilos! Jó vagy abban amit csinálsz, minden rendben van, kommunikáld a missziódat!

A tárgyalásaid során is elő fognak kerülni olyan kérdések, amikre ha őszintén válaszolsz erős bizalmat szerezhetsz magadnak.

Saját példánk: megkeresett minket egy egészséges életmóddal foglalkozó cég késő ősszel, hogy a közeljövőben hirdetni szeretnének nálunk, mondjuk decemberben. Természetesen megtehettük volna, hogy felmarkoljuk a pénzt, kitesszük a reklámot és ezzel vége is a történetnek, de nem így tettünk.

Felhívtuk a leendő hirdetőnk figyelmét arra, hogy tapasztalataink alapján decemberben az embereket nem igazán érdekli az egészséges élet, viszont januárban az újévi fogadalmak idején mindenki nyitott a változásra.

020.png

Nem hogy kárt nem okoztunk magunknak azzal, hogy lebeszéltük az első szándékáról, hanem kibővítette a kampányt fél évesre.

2. Tudás

A hozzáértésed alapozza majd meg a hitelességed. Ha látják rajtad, hogy értesz ahhoz amit csinálsz, és profi vagy benne, el sem menekülhetsz a siker elől.

Ehhez persze folyamatosan magas szintű szolgáltatást kell nyújtanod, és emellett ápolnod kell az ügyfélkapcsolatokat, plusz a tudásod is folyamatosan fejlesztened kell, hogy te maradj a legjobb.

A legjobb persze, ha a csapatod úgy épül fel, hogy mindenki átlátja az egész rendszert, de valamilyen területen ő a szakértő.

021.png

A Business & Café esetében ez azt jelenti, hogy Patrik foglalkozik a menedzsmenttel és az ügyfelekkel, én pedig a tartalmak előállításáért és a kampányok lebonyolításáért felelek.

3. Follow up!

Kapcsolatban kell maradnod a közönségeddel, az ügyfeleiddel. Nem  kell mindenki legjobb barátjává válnod, de az fontos, hogy jó kapcsolatban maradjatok, szimpatikussá kell válnod a számukra.

022_1.png

Egy karácsonyi köszöntés, egy telefonhívás: tudunk-e segíteni valamiben, egy egyszerű email, vagy facebook üzenet mind olyan apróság ami látszólag jelentéktelen, de valójában döntő fontosságú lehet a későbbi üzletkötések szempontjából!

Kövess minket a közösségi médiában is!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

Inspiráció: Clients first Joseph & JoAnn Callaway