Business & Café

7 titok, ami végre tényleg kőgazdaggá tesz

08 feb 2017

Vállalkozásba kezdenél? Úgy érzed ütött az óra, hogy megvalósítsd az álmaidat és végre a saját utadat járd? Elárulunk néhány titkot, amit a legjobbaktól tanultunk - személyesen!

140159-luna-de-miere.jpg

Az elmúlt egy év rohamosan gyors fejlődést hozott a kis médiabirodalmunk életébe. Egyre több és egyre nagyobb partner, és természetesen egyre több pénz is. Mercedes-Benz, Microsoft, Volvo, Moet, Ford, és még sok-sok-sok más referenciával gazdagodtunk.

Minek köszönhetjük mindezt? Annak, hogy minden interjún, minden rendezvényen, minden beszélgetésből igyekszünk ellesni és felhasználni valamit. Összeszedtük nektek a legfontosabb egyezéseket, lássuk mi a 7 titok!

1. Egyszerűség

Üdv a 21. században, a rohanó hétköznapok, és a napi szintű áttörést hozó innovációk világában. Majdnem teljesen függetlenítettük magunkat a környezettől, télen fűtünk, nyáron hűtünk, minden az emberiség kényelmét szolgálja.

009.png

Az emberek egyszerűbbé és hatékonyabbá akarják tenni az életük minden területét, ez határozza meg egy igazán jó vállalkozás küldetését is.

2. Gondolatolvasás

Nem, nem humbug, tényleg. Az egyik nehézsége a vállalkozói létnek, hogy egy kicsit látnoknak, kicsit prófétának is kell lenned.

010.png

Zene streaming szolgáltatás? Nincs egy jó pék a városban? Van egy teljesen őrültnek tűnő ötleted, amit zabálna a közönség? Találd ki, valósítsd meg!

3. Készíts prototípust!

Nem tökéletes? Úgy érzed nem állsz készen? Nem gond. Ha nem kezded el, majd más fogja helyetted. A legfontosabb feladatod ebben a korai szakaszban, hogy kipróbáld, egyáltalán működőképes-e az ötleted, szüksége van-e az embereknek a szolgáltatásodra, vagy termékedre.

4. Építs kapcsolatot a fogyasztóiddal!

customer-agent-assisted-service-icons.png

Legyél jelen minden elérhető platformon – szükséged lesz a visszajelzésekre. Ha változtatni kell nem baj, de fontos, hogy a célpiacod igényei alapján történjenek a változások!

5. Nem tények, sztorik!

011.png

Egy régi mese. Mivel tette világszinten népszerűvé Steve Jobs az ipodot? Ennyi meg annyi tárhely? Ilyen és olyan akkukapacitás? Nem! Azt mondta, több száz zenét vihetsz magaddal, több ezer képet vihetsz magaddal, és mindezt hosszú órákig élvezheted.

Mindjárt más, nem igaz?

6. Rohadt sok munka

Akárkivel készítettünk interjút, milliárdos vállalkozókkal, bajnok sportolókkal, komoly eredményeket elért emberekkel, mindenki elsősorban egy fontos tényt hangsúlyozott.

A siker legnagyobb része a szorgalmon múlik.

Kitartással és szorgalommal egy nem túl innovatív ötlet is kőgazdaggá tehet, de munka nélkül a legesszenciálisabb idea is bukásra van ítélve!

7. A végső cél

Természetesen ha a vállalkozói pályára lépsz, valószínűleg soha nem akarod majd abbahagyni. A függetlenség érzése, a szabadság amit az jelent, hogy a magad ura vagy mindig vágyott életforma marad akármennyi pénzt is csinálsz. Viszont minden projektednek kell, hogy legyen egy konkrét célja. A Business & Café célja, hogy az ország legjobb, leghitelesebb és legmenőbb üzleti magazinja legyen. Higgy nekem, meg is fogjuk csinálni!

Kövess minket a közösségi médiában is!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

Inspiráció: Velocity a digitális világ 7 új elve - Ajaz Ahmed & Stephan Olander

süti beállítások módosítása