Business & Café

A vállalkozások 3 fenyegető réme! Mire figyelj mindig?

20 máj 2017

Vállalkozások ezrei alakulnak és szűnnek meg minden nap. Egyfős kis betéti társaságok döglenek be, mamutcégek pusztulnak el a vállalati klímaváltozás kíméletlen hatásaitól, fejlődés, stagnálás - minden csak a te döntésed kérdése.

efp86g8xjkyacetnh1m8wa.jpg

1. Eladások fenntartása

Pénzből élünk, de még a cégek is. Ha nincs bevétel, hamar téliesre fordul az idő minden vállalkozás háza táján. Na de hogyan lehet megoldani az örök kérdést? Hogyan jussunk bevételhez? 

A jelszó: stabilitás

Stabilitás a minőségben. Termék minőség, szolgáltatás minőség. Ha tudják hogy jó vagy, visszajönnek, ha visszajönnek megint hoznak pénzt, ha hoznak pénzt akkor már meg is oldódott a probléma. Éppen ezért életbevágó fontosságú lesz, hogy fenntartsd a minőséget. 

2. Rövidtávú növekedés

Kezdetben elég a kirobbanó energia, a rengeteg ötlet és a szenvedély, de egy idő után emberek után kell nézni.

Az ember onnantól kezdve vállalkozó igazán, hogy felvette az első alkalmazottját.

Kulcsár Tibor

Egy vállalat erőssége a középvezetői rétegén múlik. A rendszerek, folyamatok eljárások menedzselésén. Tökéletes esetben ezt mind meg tudnád csinálni. A rossz hír viszont az, hogy nem tudod.

Meg kell tanulnod jól kommunikálni, delegálni és koordinálni a feladatokat, és megtanítani erre a középvezetőidet is. Így fog fejlődésnek indulni a szervezeted. 

3. Hosszútávú növekedés

Állandó megújulás és folyamatos fejlődés. Mondok egy aránylag jó példát: Coca Cola. Hányszor újult meg a Coca Cola 1884 óta? Aránylag sokszor. Fejből tudnék mondani legalább négyféle itthon kapható Coca Colát és vagy három korábban bevezetett, kivezetett almárkát, terméket, és több tíz olyan terméket ami a céghez tartozik, de nem a fő márkához.

Az emberek igénylik a változást. Nem túl nagy és nem fontos változásokat, csak annyit, hogy csökkentett cukortartalmú, vagy cukormentes, vagy steeviás kólát igyanak, de ehhez viszont ragaszkodnak. A lényeg, hogy folyamatos impulzusokat kapjanak az adott márka irányából. És ez nem muszáj, hogy olyan napi szintű fogyasztási termék legyen, mint az üdítő. A BMW 2 éven belül több, mint 20 új modellel fog jelentkezni! 

Azt javaslom figyeljünk a nagyokra, és teremtsünk stabil minőséget, erős középvezetői réteget, és alapozzuk meg változatossággal a hosszútávú növekedésünket. Ez garantáltan működni fog!

Kövess minket a közösségi médiában is!
Egy kattintás most milliókat érhet!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png