Business & Café

Hogyan lehet kideríteni, hogy kié a foglalt domain?

22 jan 2018

Szeretnél megszerezni egy domain címet, de valaki már elhappolta előled? Semmi gond, az élet nem áll meg - erre is van megoldás!

businessandcafedomain.jpg

Oldd meg egy problémád és máris van egy zseniális blogposztod, mondja a népi bölcsesség és nem is alaptalanul. Pont a napokban futottam ebbe a gondba - meg akartam venni egy .hu végződésű domaint, de foglalt volt.

Ráadásul, ami még bosszantóbb, egy özönvíz előtti tartalommal feltöltött, látványosan elhagyatott oldalról van szó.

A múltban talán csak megvontam volna a vállam és továbbállok, de most ez nem fért bele. Úgyhogy utánanéztem, és kiderült, a dolog egyszerűbb, mint hittem volna!

Az Internet Szolgáltatók Tanácsa központilag gyűjti az internetes regisztereket, és ennek, illetve az úgynevezett "whois" adatlapoknak köszönhetően egy-kettőre megtudjuk amit akarunk. 

Katt ide, vagy ha meg akarod tanulni végig is csinálhatod!

A folyamat a következő:

  • Irány a domain.hu
  • Keresés lapfül
  • Részletes keresés
  • Beírod, hogy mit keresel
  • További információk: Domain-igénylő vagy domain-használó

És kész is. Név, telefonszám, cím. Az egyetlen teendő, ami hátravan, az alku lebonyolítása. Szerezd meg hát mind! 

Köszönjük, hogy az értékes idődet cikkünk olvasására fordítottad! Tudtál róla, hogy elköltöztünk? 

Csekkold le az új oldalunkat, szeretni fogod!

businessandcafe.hu

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

süti beállítások módosítása