Business & Café

Az ember, aki a Youtube-ról lett világbajnok
Az ember, aki a Youtube-ról lett világbajnok
23
sze

Az ember, aki a Youtube-ról lett világbajnok

A héten voltam, egy Youtube-os előadáson, ahol olyan sztorit kaptam, amit mindenkinek ismernie kell. A kifogások gyorsabban olvadnak tőle, mint a hó Afrikában, ahol történetünk kezdődik...

julius_yego_businessandcafe.jpg

teljes cikk
A vevőszerzés 6 trükkje Patrikkal
A vevőszerzés 6 trükkje Patrikkal
15
sze

A vevőszerzés 6 trükkje Patrikkal

Telefonon tárgyalni és embereket rávenni arra, hogy pénzt adjanak a termékünkért bizony nem egyszerű feladat. Hoztam most nektek 6 trükköt, amelyek megfogadásával profi sales-es szakember válhat belőled néhány kattintás alatt.patrik_telefon_cla.jpg

teljes cikk
Milyen egy médiaügynök élete belülről? Mikre érdemes figyelni?
Milyen egy médiaügynök élete belülről? Mikre érdemes figyelni?
13
sze

Milyen egy médiaügynök élete belülről? Mikre érdemes figyelni?

Egy ügynök élete nem olyan egyszerű, mint amennyire azt sokan hiszik. A tárgyalási készségeken kívül rengeteg apró dologra is nagy hangsúlyt kell fektetnünk a tökéletesség eléréséhez. Nézzük mikre figyelj, hogy ne csak a tárgyalási részben, de az emberi tényezőkben is Te légy a legprofibb!ugynokok.png

Sorozatunk eddigi részeiben már átvettük, hogy mikor érdemes telefonálni, milyen csoportokra érdemes bontani az üzleti telefonhívásainkat, hogyan lehet kiszedni a partnereidből a költési hajlandóságukat, hogy néz ki egy hibátlan telefonhívás, de azt is, hogy milyen felhőalapú szolgáltatásokkal könnyítheted meg a munkádat.

Ma pedig annak járunk utána, hogy milyen mindennapi dolgokra figyelj oda, ha te szeretnél lenni a legmenőbb telefonos értékesítő! Lássuk 3 pontban a lényeget!

Fogadd el, te mától egy telefonos értékesítő vagy a saját csapatodon belül, aki ügynöki tevékenységet csinál. Te vagy az első számú fal a céged és az ügyfeleid között, tehát neked mindig jókedvűnek kell lenned, tudnod kell bármikor viccelődni és nem engedheted meg magadnak, hogy bárki is kihozzon a sodrodból.

1. Légy mindig elérhető!

Ha tudod, hogy nem leszel az, akkor előre kell kommunikálni, hogy mikor leszel legközelebb elérhető. Ez azért fontos, mert ha nem veszed fel a telefont, nem nem válaszolsz e-mailekre, akkor az ügyfélben felerősödnek a saját félelmei - azt fogja hinni, hogy

  • be akarod csapni vagy
  • eltűntél a pénzzel.

Nyilván semmi ilyesfajta szándékod nincs, hanem egy teljesen ártalmatlan dolog miatt tűntél el, de amint lehet értesítsd róla, mert különben nyugtalan lesz az ügyfeled.

Ha pedig nyaralsz/kikapcsolódsz a nagyvilágban, akkor érdemes már előre jelezni az ügyfeleknek, hogy az elkövetkezendő egy hétben nem leszel elérhető. Ilyen esetekre érdemes automatikus e-mailt is beállítani, amiben jelzed, hogy elmentél nyaralni, de mindenképpen írd le, hogy mikortól leszel újra elérhető.

2. Nem fognak visszahívni, hívd őket Te!

Biztosan előfordult már veled, hogy azt mondta valaki, hamarosan visszahívlak, de mégsem tette meg. Megnyugtatlak, velem sem történt még meg, hogy visszahívtak volna a megbeszélt időben, éppen ezért mindig én keresek mindenkit.

Akkor sem szabad megijednünk, ha azt kéri valaki, hogy 2-3 hónappal, vagy akár egy évvel későbbre kér visszahívást. Illedelmesen láttamozod, majd felírod magadnak, és a megbeszélt időpontban felhívod.

Nekem volt már olyan, hogy egy cég pontosan egy évvel később kért telefonos egyeztetést. Pontosan egy évvel később felhívtam őket, hogy 365 nappal ezelőtt beszéltünk. Nem hitték el, hogy felhívtam őket, pedig csak annyit tettem, hogy a Trellomba beállítottam az időpontot, pontosan egy évvel későbbre.

Az időpontokat mindig jegyzed fel minden partnerednél a saját Asana, vagy Trello fiókodba! Ha még nem tetted meg, előző cikkemben elmondom, miért éri meg online felhőalapú rendszereket használni a saját céged életében is.

3. Ne keverd a társalgási platformokat!

Nagyon fontos, hogy az ügynkök mindig külön tartsák a bizniszt és a magánéletet. Magyarul ne csetelj facebook-on, ne viberezz mindenkivel, mert aztán e-mailben fog jönni egy információ és a végén nem fogod tudni, hogy hol keress egy fontos dátumot, vagy egy nélkülözhetetlen doksit.

Válassz ki egy platformot és csak ott kommunikálj a partnereiddel. Legyen például ez a viber, ahol minden apróbb dolgot meg tudsz az ügyfeleiddel beszélni, amire még nem fontos e-mailt küldeni, és akkor minden rendezetten, egy helyen meglesz.

Ezek a megfigyelések saját tapasztalataimra épülnek, nekem is volt már olyan, hogy összekeveredett a magánélet és az üzlet, ezért le kellett építenem ezeket a dolgokat, de amióta rendszereztem a bizniszt sokkal átláthatóbb és könnyebb az egész.

Kövess minket a közösségi médiában is!

Egy kattintás most milliókat érhet!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

teljes cikk
Hogyan tudd meg partnereid költési hajlandóságát?
Hogyan tudd meg partnereid költési hajlandóságát?
08
sze

Hogyan tudd meg partnereid költési hajlandóságát?

Pénz. Egy olyan eszköz, aminek a mennyiségét senki sem szereti megosztani még az üzleti partnereivel sem, neked mégis szükséged van erre az információra, hiszen enélkül nem tudsz személyre szabott ajánlatot adni. De mit tegyünk, ha a partnerünk nem hajlandó elmondani, mennyit is szeretne költeni?patrik_telko.png

teljes cikk
A meggazdagodás tényleg magányos út? - interjú Kulcsár Tiborral
A meggazdagodás tényleg magányos út? - interjú Kulcsár Tiborral
07
sze

A meggazdagodás tényleg magányos út? - interjú Kulcsár Tiborral

Kulcsár Tibor a Ferrari klub alelnöke, milliárdos, a Kulcs-Soft alapítója. Cégét sikerrel vezette a tőzsde világába, pedig kezdetben teljesen magára volt utalva. Na de hogyan lesz egy teherautó sofőrből milliárdos?6_1.png

teljes cikk
Egy tökéletes világban, hogyan nézne ki egy hibátlan telefonhívás?
Egy tökéletes világban, hogyan nézne ki egy hibátlan telefonhívás?
05
sze

Egy tökéletes világban, hogyan nézne ki egy hibátlan telefonhívás?

Üzleti telefonálásokat bonyolítani korántsem egyszerű, főleg ha nem tudjuk pontosan mit szeretnénk mondani. Érdemes minden egyes telefonhívásra egy külön gondolati ívet felépíteni, így mindig minden körülmények között el tudod érni a tökéletes telefonhívást. De mitől lesz egy hívás tökéletes?
businessandcafe_hogyan_telefonalj.jpg

teljes cikk
A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?
A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?
02
sze

A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?

Elutasítanak? Szeretnéd telefonon értékesíteni a termékedet, de folyamatosan ideges emberekbe ütközöl, vagy csak szimplán nem figyelnek rád? Ezek azért lehetnek, mert nem jó időszakban kerested meg őket. De akkor mi a megoldás?63245.png

teljes cikk
Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?
Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?
31
aug

Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?

Gyermekként sokunkat azzal riogattak, hogyha nem tanulunk, akkor bizony semmire sem fogjuk vinni az életben. Nyilván ez nem véletlen, de vajon ez a kijelentés minden esetben megállja a helyét?ha_nem_tanulok_akkor_semmire_sem_fogom_vinni.png

teljes cikk
Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?
Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?
29
aug

Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?

A narancssárga olcsóság érzését kelti, a fekete pedig luxust sugároz. Te tudod milyen színre lenne szüksége a márkádnak?colours.jpg

Találtam a neten egy szuper infografikát, ami annyira jól sikerült, hogy meg is osztom veletek. Lássuk mit hozott össze néhány tudós és az eredményeiket feldolgozó grafikus! Angol tudás praktikus, de nem feltétel! 

colour-psychology-web-design-how-your-colours-affect-your-visitors-1.jpg

Hatalmas köszi az iconic fox csapatnak a grafért!

Kövess minket a közösségi médiában is!

Egy kattintás most milliókat érhet!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

teljes cikk
Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?
Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?
28
aug

Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?

Két ügyfelet rendkívül könnyedén fejben lehet tartani, hogy mikor mit beszéltetek, és mi a következő lépés. Amikor viszont már több száz emberről van szó beüthet a káosz és átláthatatlanná válhat az addigi könnyűnek látszó rendszer. Az átláthatóság zárát azonban egy nagyon egyszerű kulcs nyitja, sorold őket csoportokba!dsc_0070.jpg

teljes cikk
Márkaépítés a közösségi médiában? 3 brand, amik tarolnak az Insta Storiessal!
Márkaépítés a közösségi médiában? 3 brand, amik tarolnak az Insta Storiessal!
27
aug

Márkaépítés a közösségi médiában? 3 brand, amik tarolnak az Insta Storiessal!

Insta Stories. Szeretjük nézni, szeretjük készíteni, van aki márkát épít és nagyot is szakít vele! Történet tornacipőkről, egy sorozatról, és a bónusz - egy másik médiafelület!

insta-stories-1024x679.jpg

teljes cikk