Insta Stories. Szeretjük nézni, szeretjük készíteni, van aki márkát épít és nagyot is szakít vele! Tanulságos történetek tornacipőkről, egy sorozatról, és a bónusz - egy másik médiafelület!
Számos cég esik abba a hibába, hogy bár fenntart közösségi média felületeket, igazából minden különösebb cél nélkül.
"Ma már mindenkinek van, nem engedhetjük meg, hogy pont nekünk ne legyen!"
Mondják, nem is egészen helytelenül, de ennél sokkal több rejlik ebben a sztoriban. Lássunk mindjárt három jó példát!
1. Converse - gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni!
A Converse nagyon átgondolt stratégia mentén kommunikál. A cél lazának, menőnek, és lázadónak látszani, ami világméretű multi cégként nem is annyira könnyű, mint gondolnánk. A Converse viszont megtanulta a leckét: ha fiataloknak akar eladni, azokon a felületeken kell edukálnia, ahol a fiatalok is vannak. Így például az instagramon!
Következetes, egyszerű üzenetek addig tolva, amíg az emberek már kívülről nem tudják az üzenetet. Egyszerű üzenet, folyamatosan ismételve!
2. Trónok Harca - a tökéletes merchandise
A fantasy új királya, megküzd a merchandise eladások trónjáért is, ennek érdekében pedig nem riad vissza semmitől. Többek között az insta stories használatától, ahol zseniálisan terítik az árut. Mi a lecke? Célozzunk a célközönségünkre ott és azzal, amivel kell!
- Kik szeretik a fantasyt? Hát a kockák!
- Mit néznek a kockák? Többek között az instát!
- Mi az egyik legalkalmasabb felület arra, hogy kitűzőket és egyéb bigyókat adjunk el nekik? Gondolom már sejted!
Plusz zsenialitás: mekkora dobás létrehozni egy komplett divatkollekciót egy filmsorozat alapján? Rengetegen elmulasztották, de nem úgy a Trónok Harca! Ha valaki el akar merülni a témában, nézzen utána a #reptherealm hashtagnek (Rep the Realm).
3. Twitter - gátlástalan(ul merész) felhasználó szerzés
Minden elismerésem a Twitteré. Ahelyett, hogy sértetten nézné új riválisát, akcióba lendül és izgalmas kontenttel csábít át. Nézz át a twitter fiókodba, és tudd meg a válaszokat! Ja, hogy nincs twitter fiókod? Gyors regisztrálj egyet!
Sajnos nem találtam pontos adatokat, hogy mennyire konvertál hatékonyan a twitter insta fiókja, de az egyszer biztos, hogy rengetegen követik, és szeretik. Ha a twitter nem is népszerű itthon, magát a technikát érdemes megjegyezni.
És, hogy mi miket csinálunk az Instán? Csekkold le!
Köszönjük, hogy az értékes idődet cikkünk olvasására fordítottad! Tudtál róla, hogy elköltöztünk?