A Golden Brothers médiaügynökség már megalakulásakor is felért egy díjjal. Amiért évekig küzdöttünk kitartóan, végre összejött. Két hónap alatt három nagy országos kampányt tudtunk megszerezni - de hogy még egy díjat is kaptunk!
1. A kezdetek kezdetén
A Business & Café 2014 augusztusában startolt el, és nagyon sokáig egyetlen, és legfontosabb termékünkként szerepelt. Idővel azonban rá kellett ébrednünk, hogy nem múltak el észrevétlenül az évek. Ahogy egyre jobb hírű bloggerek lettünk, úgy egyre több megkeresést is kaptunk, hogy dolgozzunk együtt különböző PR kampányok kapcsán.
Egy ideig ezeket a projekteket csak B&C-s szemmel néztük. Vajon elfér-e nálunk? Vajon nem ártunk vele a márkának? Pedig sok izgalmas lehetőség, egyre több vagány terv futott be hozzánk. Egy idő után eldöntöttük - megkockáztatjuk, belevágunk a saját médiaügynökségünk felépítésébe!
2. Megalakul a Golden Brothers
Amikor 20 év múlva mesélem majd, 'megalapítottuk' médiaügynökségünket - mindenki valamilyen drámai eseményre gondol majd. És nem is tévednek nagyot! Persze nem bejegyeztetni nehéz valamit - a küzdelmes évek eredménye, a szakmai hitelünk kézzelfogható bizonyítéka. Piaci alapon lábra tudunk állítani a magyar médiapiac döglődése idején egy ügynökséget.
A mai napig büszke vagyok rá, és nem érdekel az sem, ha ez szerénytelenül hangzik!
3. Mégis mit kerestünk Egerben?
A Business and Café volt a Project Life Management Konferencia egyik médiatámogatója. Felkaroltunk egy olyan izgalmas ügyet, egy tudományos meglátást, ami a kiterjeszti és a mindennapokban alkalmazhatóvá teszi a projektszemléletet. Ennek az új látásmódnak az egyik legfontosabb alappillére, hogy ha kitűzünk egy célt, akkor azt tűzön-vízen át meg kell valósítanunk.
A konferencia az elmélet bemutatására szolgált. Már hosszú idők óta igaz az általános érvényű igazság - ha előrébb akarunk lépni az életben és sikeresek szeretnénk lenni, akkor bizony dolgoznunk kell érte, hogy meg tudjuk valósítani álmainkat.
4. Tudatos életvezetés
A konferencián bemutatták az elméletet összefoglaló könyvet, Tudatos életvezetés címmel, amelyben MTA professzorok és gyakorlati szakemberek mutatják be a projektmenedzsment alkalmazási módjait.
A könyvet 25 olyan szerző alkotta meg, akik több tudományágat képviselnek - megtalálható köztük professzorok, projektmenedzsment szakemberek, coachok, és motivációs trénerek is.
Az egész konferenciával az volt a célunk, hogy egy olyan gyakorlati és tudományos módszert teremtsünk meg, ami ha működik az üzleti életben, akkor a magánéletben is biztosan fog.
- mondta nekünk Lakatosné Szuhai Györgyi a Project Life Menezdsment Konferencia megálmodója.
5. Az év médiaprojektje
A mi szakmánkban sem meglepő dolog, hogy projektekben gondolkodunk, ezért is volt érdekes számunkra ez a konferencia, aminek a záróakkordja hozta a legnagyobb durranást.
A Project Life Management megalkotóinak célja - mint ez kiderült - hogy minden évben kitüntessenek egy projektet, amit úgy ítélnek meg, hogy a projektszemlélet szerint megérdemli az elismerést.
Abban a megtiszteltetésben volt részünk, hogy az első konferencián a Golden Brothers-t választották az év média projektjének, amiért ezúton is rendkívül hálásak vagyunk Lakatosné Szuhai Györgyinek, és a csapat összes tagjának.