Business & Café

Miért fontosak az M2M automatizációk a vállalkozásod számára?

23 jan 2018

Létezik egy megoldás, amivel rengeteg időt tudsz megspórolni magadnak és a vállalkozásodnak is, ráadásul a felszabaduló időben lehetőséged van még több pénzt keresned. Mutatjuk miért használd ki TE is az M2M automatizáció előnyeit!transfer-files-to-new-computer.jpg

A cikk megjelenését az xFLOWer-t forgalmazó Click On Hungary Kft. támogatta.

Legelőször is tisztázzuk le mi is pontosan az M2M automatizáció.

Angolul a machine-to-machine communications, ami azt jelenti, hogy két eltérő gép, vagy rendszer egymással kommunikál és „közös” feladataikat emberi beavatkozás nélkül végzik, automatikusan.

Erre egy tökéletes példa, a tartozások kezelése. Ebben az esetben egy CRM rendszerből meg kell tudnunk, hogy mi az ügyfelünk neve, mennyivel tartozik és még számtalan más adatot, ami ahhoz szükséges hogy összesíteni tudjuk a kintlévőségeket.

  • Első lépésben az xFLOWer (workflow alapú rendszer) emberi beavatkozás nélkül leellenőrzi a CRM rendszert, ahonnan minden információt megkap az adott ügyfélről (tehát megtörténik az első M2M kommunikáció)
  • majd másodikként a pénzügyi rendszerből is kigyűjti a számára szükséges adatokat (második M2M kommunikáció)
  • Az adatok és beállítások alapján az xFLOWer „eldönti”, hogy melyik ügyfélnek milyen tartozáskezelési folyamat induljon. Nem mindegy például, hogy egy ügyfél VIP, rendszeresen nem fizető vagy „átlag” kategóriába esik. Ennek megfelelően akár eltérő kommunikáció is megvalósítható a különféle ügyfélcsoportokkal: pl. a VIP ügyfelet hívja fel a kapcsolattartója, a rendszeren tartozó ügyfél kerüljön a kintlévőségkezelő partnerhez, az „átlag” ügyfél kapjon egy e-mailt.

Utóbbi esetben a rendszer küld egy e-mailt a tartozó ügyfélnek, amiben pontosan leírja, hogy mennyivel tartozik, és hogy mi a pontos fizetési határidő. Ezután vár az esetleges válaszokra. (kifizetésre került a számla, nem történt semmi, jött egy válasz e-mail).

Attól függően, hogy a megadott határidő leteltével mi történt (fizetett az ügyfél? Vagy kommunikált az ügyfélszolgálattal? Haladékot kért? Egyáltalán nem reagált?) a rendszer képes különböző munkafolyamatokat indítani az ügyféllel kapcsolatban: pl. ha fizetett, lezárja a folyamatot, ha nem fizetett átadja a követeléskezelőnek, ha haladékot kért és kapott akkor várakozik, és így tovább.

Az xFLOWer rendszere össze van kötve a Számlázz.hu-val, (illetve bármely egyéb más számlázó megoldással is összeköthető) és mivel az xFLOWer-ben már benne vannak az ügyféladatok, így a rendszer átadja ezeket a Számlázz.hu-nak, ami szintén automatikusan, az adatok felhasználásával kiállítja a számlát, generál belőle egy pdf-et. Ez a pdf bekerül az xFLOWer-be, és 15 napig várakozás történik (persze ezt testreszabhatjuk, hogy mennyi időt hagyunk a fizetés teljesítésére). Az xFLOWer-nek csak az számít, hogy a megadott határidőn belül befizették-e a számlát, avagy nem.

Ha válasz NEM, úgy azonnal jelez, hogy az ügyfél nem utalta el a pénzt, sőt, automatikusan kiküldhet egy felszólító e-mailt, de akár azt is beállíthatjuk, hogy egy kintlévőségeket kezelő kollégának generálódjon egy feladat, amiben minden részletet megkap, és onnantól kezdve már egy ember veszi át a folyamatot.

De ha a válasz IGEN, akkor megtörténik a könyvelés és az egész folyamat kezdődhet elölről, új ügyfelekkel.

Ugye mennyire megkönnyíti a mindennapi munkafolyamatokat az M2M kommunikáció? Ha TE is szeretnél felszabaduló idődben még több pénzt keresni, akkor csekkold le az xFLOWer ajánlatait!

Köszönjük, hogy az értékes idődet cikkünk olvasására fordítottad! Tudtál róla, hogy elköltöztünk? 

Csekkold le az új oldalunkat, szeretni fogod!

businessandcafe.hu

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

süti beállítások módosítása