Honnan tudják majd, hogy én vagyok a legjobb, ha nem mondom el nekik? A kérdés jó, nem fogják megtudni! Erre kínál megoldást egy céges blog.
Na de mire van szükség ahhoz, hogy elmondjam a tutit a fogyasztóimnak, a közönségemnek? Egyáltalán miért éri meg ez az egész?
1. Mert ingyen van
Nem meglepő módon egy blogra lesz szükséged. És hogy milyen felületen indulj el? Az ország egyik legtöbbször keresett domainje a blog.hu volt, mobilról, tabletről és pc-ről is.
A blog.hu-n ráadásul potenciálisan megvan az az esélyed, hogy az index.hu, vagy más nagyobb hírportálok (napi.hu, kapu.hu, hírkereso.hu) átvegyék az anyagaid.
Egyetlen egy feladatod van már csak, csinálni!
2. Mert végre elmondhatod magadról az igazat
Tudnod kell, hogy a blog.hu megosztott hirdetéses rendszerben működik. Ez azt jelenti, hogy a hírnevedért cserébe hirdetéseket helyeznek el az oldaladon. Te is kapsz pár banner helyet, amit ebben az esetben kitűnően felhasználhatsz a céged promózására.
Emellett tulajdonképpen minden cikked is lehet önálló PR cikk, az egyetlen feladat - megtalálni az olvasó szívéhez vezető utat, és egyben eljuttatni az információt is a leendő vásárlóidhoz. Erre szolgálnak az edukációs cikkek, amelyekkel gazdagítod az emberek életét, valamilyen pluszt adsz nekik: érdekességeket, sztorikat, vicces bakikat az iparágból - bármit, csak olvassák el, és vele együtt a reklámodat is!
3. Mert végre érdekesen mutathatod be a céged
Vigyázat, veszély! Rengeteg cég esik abba a tévedésbe, hogy olyan dolgokat kommunikál, amit érdekesnek hisz, de a leendő vásárlóit semmilyen szinten nem érdekli.
Mondok egy egyszerű példát: mindent meg lehet tudni az alapítókról, a helyzetéről, a végzettségéről, azokról a kihívásokról, amin keresztülment mire felépítette cégét. Izgalmas, de nem érdekes.
Aminek viszont ki kell derülnie, hogy mivel foglalkoztok? Mi a missziótok? Mivel vagytok jobbak, mint más cég? Milyen ajánlataitok vannak? Mit lehet kezdeni veletek?