Mindig elmenni mindenhová, folyamatosan fejlődni, a legjobbaktól tanulni, inspirálódni, sikeressé válni. A recept egyszerű, na de hogyan valósítható meg a gyakorlatban?
Sikeresnek akkor nevezhető a márkaépítés, ha a márkanév meghallása után a potenciális fogyasztók be tudják azonosítani a fogalom mögött levő terméket, szolgáltatást, szervezetet. Hogyan valósítható meg ez az először lehetetlennek tűnő feladat?
Az egész életünk egy nagy projekt. Ha megfelelően menedzseljük sikersztori, ha a projektgazda nincs a helyzet magaslatán, bebukik a kezdeményezés. A projekt alapú gondolkodás tényleg a jövő versenyképes munkavállalóinak és szervezeteinek innovatív eszköze lenne?
A szorgalmas idővel lekörözi a tehetségest. Na de milyen képességek megszerzésére érdemes fordítanunk a szorgalmunkat? Olyanokra, amelyek elképesztően gazdaggá tesznek anyagilag és mentálisan is!