Business & Café

A médiapiac öt legjelentősebb változása Geszti Péter szerint
A médiapiac öt legjelentősebb változása Geszti Péter szerint
03
sze

A médiapiac öt legjelentősebb változása Geszti Péter szerint

A magyar médiapiac változásainak folyamata Geszti Péter szerint.

teljes cikk
A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?
A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?
02
sze

A telefonos értékesítés titkai: MIKOR telefonálj?

Elutasítanak? Szeretnéd telefonon értékesíteni a termékedet, de folyamatosan ideges emberekbe ütközöl, vagy csak szimplán nem figyelnek rád? Ezek azért lehetnek, mert nem jó időszakban kerested meg őket. De akkor mi a megoldás?

teljes cikk
Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?
Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?
31
aug

Ha nem tanulok, akkor semmire sem fogom vinni?

Gyermekként sokunkat azzal riogattak, hogyha nem tanulunk, akkor bizony semmire sem fogjuk vinni az életben. Nyilván ez nem véletlen, de vajon ez a kijelentés minden esetben megállja a helyét?

teljes cikk
Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?
Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?
29
aug

Színek pszichológiája: mi mit jelent és mire jó?

A narancssárga olcsóság érzését kelti, a fekete pedig luxust sugároz. Te tudod milyen színre lenne szüksége a márkádnak? Találtam a neten egy szuper infografikát, ami annyira jól sikerült, hogy meg is osztom veletek. Lássuk mit hozott össze néhány tudós és az eredményeiket feldolgozó grafikus!…

teljes cikk
Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?
Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?
28
aug

Miért és hogyan csoportosítsd a tárgyalási partnereidet?

Két ügyfelet rendkívül könnyedén fejben lehet tartani, hogy mikor mit beszéltetek, és mi a következő lépés. Amikor viszont már több száz emberről van szó beüthet a káosz és átláthatatlanná válhat az addigi könnyűnek látszó rendszer. Az átláthatóság zárát azonban egy nagyon egyszerű kulcs nyitja,…

teljes cikk
süti beállítások módosítása