Tom Ford provokatív és erősen szexuális tartalmú reklámairól vált szélesebb körben ismertté a saját márkájával, azonban már előtte évekig a Gucci és az Yves Saint Laurent divatmárkákat vezette. Kipróbálta magát filmrendezőként, a Single Man-ért még Oscar jelölést is kapott. Lássuk, mit tanácsol, mivel rendelkezzen minden mai úriember.
1. Humorérzék
Egy úriemberhez hozzátartozik a tulajdonság, hogy meg tudja nevettetni szíve választottját.
2. Napi friss újság
A jóltájékozottság nem hiányozhat egyetlen modern férfi repertoárjából sem.
3. Szemöldökcsipesz
Nem kell elmagyaráznunk, hogy miért.
4. Sport, amit szeretsz és jó vagy benne
Fontos a mozgás és az egészség.
5. Egy jó parfüm – ami az aláírásunkká válhat.
Egy jellegzetes illat, amire minden nő felkapja a fejét.
6. Egy jól szabott sötét öltöny.
Egy az alakunkhoz tökéletesen passzoló öltönnyel rengeteg ajtót kinyithatunk.
7. Sportzakó
Kevésbé ünnepélyes, mint egy öltöny, ám mégis eleganciát sugároz.
8. Egy pár klasszikus, fekete fűzős cipő
Ruhatárunk alapdarabjává válik, ha egy kényelmes, ámde szép cipőt sikerül beszereznünk. Egy Oxforddal sosem lőhetünk mellé.
9. Fehér ing
Fehér ingből sosem lehet elég. Nincs az a szituáció, amiben ne válna be egy ilyen alapdarab.
10. Egy tökéletes sötét farmer
Egy jól kiválasztott sötét farmert szinte bárhova felvehetünk.
11. Mindig új alsóneműre és zoknikra
Lehetőleg félévente cseréljük le a fehérnemű készleteinket.
12. Egy klasszikus szmokingra
Egy modern gentelman olyan helyeken is megjelenik, amikor az öltöny már kevés.
13. Egy gyönyörű fém szíjas órára
A bőr szíj sugározza az eleganciát, és a kaucsuk szíjas órák is egyre divatosabbak, de egy fém szíjas órával sosem foghatunk mellé.
14. A tökéletes napszemüvegre
Egy arcunkhoz illő szemüveg sokat dobhat a megjelenésünkön. Válasszunk időtálló darabokat!
15. Tökéletes fogak a tökéletes mosolyért
Fontos, hogy megjelenésünket hibátlan mosolyunkkal koronázzuk meg.
Business & Café - Facebookon is. Köszönjük kedvelésed!
Szkróbó Tamás
Pszichológus, coach, NLP tréner, illetve közösségi média manager. A Pécsi Tudományegyetem pszichológia szakán tanultam, utána a coachinggal kezdtem el intenzívebben foglalkozni, amely egy professzionális, kérdezésen alapuló fejlesztő folyamat. Mellette NLP tréningekkel is foglalkozom, és több külső cég megbízott, hogy a marketing és PR feladatokat ellátva a közösségi felületét kezeljem.