Azt ismered amikor a terepjáró, a teherautó és a személyautó találkozik?
1. Első benyomások
Ahogy már az eddigiek folyamán már láthattátok, az autót most is a Hovány csoport biztosította a számunkra. Kecskeméten felmarkoltuk, hajtottuk, árkon- bokron, és fájdalomtól sajgó szívvel visszaadtuk.
Az átvétel pillanatában először megszeppent a csapat, hogy mekkora nagy batár ez az autó.
Ellenérzéseink nagyjából 5 percen belül el is tűntek, a Navara egy teljesen kezelhető verda. Főleg miután ráébredsz, hogy vagy egy méterrel a többi közlekedő feje felett foglalsz helyet.
Ez lenne az agrárbárók élete? Kellemes.
2. Sztereotípia? Gyakorlatban nem működik
Nagydarabságának áldozata maradt volna, ha nem vezetjük. Ez az autó nem egy lomha mezőgazdasági gép, nyomatékból ugrik, mint a pinty. Hatodik sebességben még simán bele mertem menni előzésekbe, amit egy traktornak elkönyvelt verdával nem biztos, hogy megcsinálok.
Meg is nézik az emberek, mert szép. Az előző szériás Navaráknál a mérnökök, mintha nem teljesen találták volna el a forma és funkció arányát. Itt viszont (tényleg őszintén szólva) meglepő módon, az emberek utána fordulnak a gépnek. A férfias megjelenés? A motorháztető ívei? A magabiztosság, amit az új autó ad? Még az is lehet, hogy az összes együtt, de az biztos, hogy működik.
3. Na de milyen autó akkor a Navara?
Kimondottan menő. Az érzés, hogy az autód árkon bokron átmegy, ad egy stabil magabiztosságot. Az öszvér pick up, teherautó, személyautó jellege miatt nyilván hordoz magában némi konstrukciós hátrányt. Nincsen csomagtartód, ahová behajítod a cuccokat, annyira nem is lehet hajtani, és azért többet is eszik, mint egy 2,3-as dízeles személyautó berántana. Mindezek mellett számos előnye is van.
A Navara az automobilok jóképű agrárbárója. Csalóka, mert a közhiedelem kevesebbre tartja, mint ami. Pedig az új széria erre igencsak rácáfol!
Teljes képgaléria megtekintéséhez katt a képre!
Ha te is elvinnél egyet, irány a Nissan Hovány!
Business & Café - Facebookon is. Köszönjük kedvelésed!