Business & Café

10 dolog, amit soha, de soha ne mondj a főnöködnek!

02 aug 2016

Jó néhány mondat létezik, amelyet egyetlen főnök sem hall szívesen, annak ellenére, hogy a legtöbb beosztott kimondta már. A félreértések tömkelege az egók harcából következik, ennek ellenére érdemes tudni, mit kerüljön az ember!

mv5bmji5mte1nju0ov5bml5banbnxkftztcwndq2mtq2nq-_v1.jpg

1. Biztos benne, főnök?

Lehetőleg ne kérdőjelezd meg. Valószínűleg nem véletlen adta azt a bizonyos utasítást. Ha mégis úgy érzed, nem feltétlen jó döntés született, keress valami kevésbé offenzív kérdést erre a témára.

2. A kedvese nagyon jól néz ki, meg kell hagyni!

A magánéletnek ezt a részét érdemesebb kihagyni, nehogy utalásnak, vagy iróniának vegye.

3. Én már pedig könnyen el tudnám végezni a maga munkáját!

A legrosszabb. A becsmérlés, és lekicsinylés legalja. Még ha igazad van, akkor is. Kerülendő.

4. Ez nem az én problémám!

A cég problémája a te problémád is. Te is ott dolgozol, tehát a része vagy.

tumblr_nbgqoxrccm1rnm9y4o1_1280.jpg

5. Ehhez én már túlképzett vagyok!

Nem, nem vagy. Az ilyen jellegű feladatok az esetek legnagyobb részében szívességek, amelyek kohéziót fognak kiépíteni köztetek.

6. Ehhez nem vagyok eléggé megfizetve!

Mihez? A munkaidődben történő feladatok ugyanúgy részét képezhetik a tevékenységednek.

7. Miért pont nekem kell ezt megcsinálnom?

Mert így döntött. Ha eleve olyan feladat, ahol bizonyítani tudsz, akkor örülj neki, kitörési lehetőséget kaptál.

8. Ez az ön hibája!

Jaj. Ezt végképp ne.

o-boss-takes-credit-for-your-work-facebook.jpg

9. Erre nincs időm!

De van. Erre szolgál a munkaidő.

10. Hát én erre nem vagyok képes.

Ezek szerint nélkülözhető vagy.

moremoremore.png

facebook_icon02.png Business & Café - Facebookon is. Köszönjük kedvelésed!

www.facebook.com/businessandcafe

Címkék: a, amit, ne, soha, 10, dolog, mondj, főnöködnek
süti beállítások módosítása