Hogyan legyek híres? Bárki építhet erős énmárkát, egyetlen grafikonnal elmagyarázzuk!
1. Mivel van dolgunk?
Az énmárka két alappilléren nyugszik:
- hírnév
- hatósugár
A probléma megoldandó helyzet az szokott lenni, hogy legtöbben vagylagosan teljesítjük ezeket, és nem fektetünk hangsúlyt arra, hogy mindkettőt kimaxoljuk.
A hírnév a latin reputáció szóból ered, amelynek jelentése: ismételten gondolni valakire. Ebben az esetben tehát a meglévő ismerőseinkre tett hatás lép elő, emlék képében újból és újból valahonnan és valamilyen formában eszébe jutunk másoknak.
A hatósugár azon tábort foglalja magába, akik tudnak, tudomást szereznek rólunk. Nem mindegy tehát, hogy ez a szám (hatósugár) tíz, szász, ezer, vagy több tízezer fő.
Erős énmárkát úgy alakíthatunk ki, hogy elérjük - minél többen minél kedvezőbben gondoljanak ránk!
Nem elég vagy-vagy: mindkettőre (hírnév - hatósugár) szükségünk van!
2. Hogyan tovább?
Ahogy a személyiséged, úgy a márkád sem lehet végleges soha! Folyamatosan fejlődik, változik - és ezzel nincs is baj!
Ha alkalmazott vagy, legyél megbízható, lehessen rád számítani, legyél proaktív az értekezleteken, járj szakmai konferenciákra, legyél naprakész, tudják, hogy te toppon vagy - legyél nélkülözhetetlen (ami nem egyenlő azzal, hogy neked kell a legtöbbet dolgoznod!).
Ha vállalkozó vagy, tartsd be az ígéreteidet - így könnyebben tudsz szerezni új ügyfeleket, lobbizni, befektetőt találni.
Ha még diák, egyetemista vagy, beszélgess órák után a tanáraiddal, jelentkezz szakmai kollégiumba, vagy hallgatói önkormányzatba, ragadd meg a lehetőségeket az érvényesülésre!
3. Konklúzió
PEZSGÉS + MEGBÍZHATÓSÁG + EGYEDISÉG = HÍRNÉV
- Ha alaposan kidolgoztuk, miben vagyunk egyediek, és ezt előnyünkre fordítjuk, és hitelesen, a legjobbat kihozva magunkból cselekedjük, adottságaink híre szárnyra kel.
- Kerüljük a hamis képeket, mert az nagyon gyorsan kontraproduktívvá válhat!
- Tűnjünk ki a tömegből, akármilyen szerepben is vagyunk az életben, mert csak ez vezethet az erős énmárkához!
Ha egyedül nem menne, mi segítünk, május 27-én a legújabb trendeket osztjuk meg azzal a kizárólag 10 emberrel, aki eljön workshopunkra! Csapj le az utolsó jegyekre!
- MAXIMÁLIS SIKER AZ INTERNETEN -
Kövess minket a közösségi médiában is!
Egy kattintás most milliókat érhet!