Business & Café

Milyen egy médiaügynök élete belülről? Mikre érdemes figyelni?

13 sze 2017

Egy ügynök élete nem olyan egyszerű, mint amennyire azt sokan hiszik. A tárgyalási készségeken kívül rengeteg apró dologra is nagy hangsúlyt kell fektetnünk a tökéletesség eléréséhez. Nézzük mikre figyelj, hogy ne csak a tárgyalási részben, de az emberi tényezőkben is Te légy a legprofibb!ugynokok.png

Sorozatunk eddigi részeiben már átvettük, hogy mikor érdemes telefonálni, milyen csoportokra érdemes bontani az üzleti telefonhívásainkat, hogyan lehet kiszedni a partnereidből a költési hajlandóságukat, hogy néz ki egy hibátlan telefonhívás, de azt is, hogy milyen felhőalapú szolgáltatásokkal könnyítheted meg a munkádat.

Ma pedig annak járunk utána, hogy milyen mindennapi dolgokra figyelj oda, ha te szeretnél lenni a legmenőbb telefonos értékesítő! Lássuk 3 pontban a lényeget!

Fogadd el, te mától egy telefonos értékesítő vagy a saját csapatodon belül, aki ügynöki tevékenységet csinál. Te vagy az első számú fal a céged és az ügyfeleid között, tehát neked mindig jókedvűnek kell lenned, tudnod kell bármikor viccelődni és nem engedheted meg magadnak, hogy bárki is kihozzon a sodrodból.

1. Légy mindig elérhető!

Ha tudod, hogy nem leszel az, akkor előre kell kommunikálni, hogy mikor leszel legközelebb elérhető. Ez azért fontos, mert ha nem veszed fel a telefont, nem nem válaszolsz e-mailekre, akkor az ügyfélben felerősödnek a saját félelmei - azt fogja hinni, hogy

  • be akarod csapni vagy
  • eltűntél a pénzzel.

Nyilván semmi ilyesfajta szándékod nincs, hanem egy teljesen ártalmatlan dolog miatt tűntél el, de amint lehet értesítsd róla, mert különben nyugtalan lesz az ügyfeled.

Ha pedig nyaralsz/kikapcsolódsz a nagyvilágban, akkor érdemes már előre jelezni az ügyfeleknek, hogy az elkövetkezendő egy hétben nem leszel elérhető. Ilyen esetekre érdemes automatikus e-mailt is beállítani, amiben jelzed, hogy elmentél nyaralni, de mindenképpen írd le, hogy mikortól leszel újra elérhető.

2. Nem fognak visszahívni, hívd őket Te!

Biztosan előfordult már veled, hogy azt mondta valaki, hamarosan visszahívlak, de mégsem tette meg. Megnyugtatlak, velem sem történt még meg, hogy visszahívtak volna a megbeszélt időben, éppen ezért mindig én keresek mindenkit.

Akkor sem szabad megijednünk, ha azt kéri valaki, hogy 2-3 hónappal, vagy akár egy évvel későbbre kér visszahívást. Illedelmesen láttamozod, majd felírod magadnak, és a megbeszélt időpontban felhívod.

Nekem volt már olyan, hogy egy cég pontosan egy évvel később kért telefonos egyeztetést. Pontosan egy évvel később felhívtam őket, hogy 365 nappal ezelőtt beszéltünk. Nem hitték el, hogy felhívtam őket, pedig csak annyit tettem, hogy a Trellomba beállítottam az időpontot, pontosan egy évvel későbbre.

Az időpontokat mindig jegyzed fel minden partnerednél a saját Asana, vagy Trello fiókodba! Ha még nem tetted meg, előző cikkemben elmondom, miért éri meg online felhőalapú rendszereket használni a saját céged életében is.

3. Ne keverd a társalgási platformokat!

Nagyon fontos, hogy az ügynkök mindig külön tartsák a bizniszt és a magánéletet. Magyarul ne csetelj facebook-on, ne viberezz mindenkivel, mert aztán e-mailben fog jönni egy információ és a végén nem fogod tudni, hogy hol keress egy fontos dátumot, vagy egy nélkülözhetetlen doksit.

Válassz ki egy platformot és csak ott kommunikálj a partnereiddel. Legyen például ez a viber, ahol minden apróbb dolgot meg tudsz az ügyfeleiddel beszélni, amire még nem fontos e-mailt küldeni, és akkor minden rendezetten, egy helyen meglesz.

Ezek a megfigyelések saját tapasztalataimra épülnek, nekem is volt már olyan, hogy összekeveredett a magánélet és az üzlet, ezért le kellett építenem ezeket a dolgokat, de amióta rendszereztem a bizniszt sokkal átláthatóbb és könnyebb az egész.

Kövess minket a közösségi médiában is!

Egy kattintás most milliókat érhet!

ending_fb_2.png

ending_insta_2.png

ending_yt_2.png

süti beállítások módosítása