Business & Café

III. Magyar Marketing Fesztivál - a Business & Café szemével

08 feb 2016

2016. január 28-án immáron 3. alkalommal került megrendezésre a Magyar Marketing Fesztivál, ahová meghívtak minket is, vegyünk részt az eseményen. Ismerkedjünk, építsünk kapcsolatokat és hallgassuk meg, mit gondolnak a marketing jövőjéről Magyarország legsikeresebb marketing szakemberei.

5d64b339-855a-4567-8b1d-66ed4b8f696c.jpg

A meghívás nemhogy teljesítette az elvárásainkat, bőven túl is szárnyalta azokat! Külön kiemelendő, hogy az előadássorzat leginkább napjaink marketing divathullámaival, de még inkább a jövő lehetséges marketing felületeivel foglalkozott behatóbban. Ízelítőt kaphattunk Pogátsnik László jóvoltából, hogy mihez kezdjen az ember akkor, ha több, mint 3.000.000 e-mail cím áll a rendelkezésére, és hogy néz ki az a hírlevél, ami egészen biztosan nem a kukában fog kikötni. 

Érdekes volt Hernádi Gábor és Tóth Bálint előadása, ők ugyanis a YouTube-ban rejlő üzleti lehetőségekről osztották meg a nézeteiket - a potenciálról, amit a YouTube képviselhet az ülzeti életben, már egy korábbi cikkünkben mi is tettünk említést. Kiderült továbbá az is, hogy Tonk Emil nem csupán a marketingszakma egyik legsikeresebb és legelismertebb képviselője Magyarországon, de kiváló humorérzékkel rendelkezik, és az a személyes varázs, amiről ő mesélt nekünk, minket is rabul ejtett azonnal, ugyanis nem csak beszél róla, hanem rendelkezik is vele.

12642997_1199854583377761_6740396626194518994_n.jpg

A program érintette továbbá a marketing szinte összes területét: szó esett arról, hogy hogyan lehet a keresőmotorokat optimalizálni, hogy a mi termékünknél kössenek ki a leendő vásárlók, hogyan láncolhatjuk magunkhoz a vevőinket, ha egyszer már rendeltek tőlünk, milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre, hogy ez újra megtörténjen, amennyiben úgy döntünk, hogy a cookie-ból kinyert adatokat szeretnénk hatékonyan felhasználni, hogyan lehet túllépni azon az ördögi körön, hogy az online vásárlók a kosárba csak beteszik a terméket, de meg nem rendelik, mik a brandépítés alapvető szabályai, a Facebook legfőbb marketing trendjeit milyen módon lehet hasznosítani vagy épp a webjog rejtelmei és, hogy hová fordulhatunk segítségért, ha elakadtunk volna benne.

12417623_1199853986711154_6547862776310100506_n.jpg

Az előadásokon túl programok és kiállítók hada várta az érdeklődőket: standok tömkelege hozta  közelebb hozzánk a sok-sok terméket és szolgáltatást - mi is nagyon sok új tapasztalattal, ötlettel és üzleti kapcsolattal gazdagodtunk. Arról, hogy a kapcsolatépítés szervezett keretek közt is zajlódhasson külön networking teremben gondoskodtak, ahol a Rapid Business biztosíthatta a rapid randi-szerű kapcsolatépítést, hogy minél több üzleti kontaktra tehessünk szert.

Reméljük, hogy jövőre találkozunk a IV. Magyar Marketing Fesztiválon!

süti beállítások módosítása